Καλό το πιγκουϊνάκι αλλά...

drcypher drcypher at hack.gr
Thu Jul 18 01:27:01 EEST 2002

Γεια σας και πάλι,
 δουλεύω στην κονσόλα με framebuffer σε ανάλυση 1024x768. Συνεπώς, κατά
την εκκίνηση του πυρήνα εμφανίζεται πάνω αριστερά ο Tux. Αρχικά, μετά
από κάποιο χρονικό διάστημα, και πριν τελειώσει η εκκίνηση του πυρήνα (ή
όταν τέλειωνε και άρχιζε το φόρτωμα των modules, δεν είμαι σίγουρος),
εξαφανιζόταν.
 Ενώ παλαιότερο το γεγονός αυτό μου προκαλούσε σχεδόν θλίψη (;-) ), τώρα
η απουσία του μου προκαλεί εκνευρισμό. Με άλλα λόγια, ο πιγκουίνος
εμφανίζεται πάνω αριστερά, αλλά δε φεύγει. Θα μου πείτε ποιο είναι το
πρόβλημα; Λοιπόν, όταν κάνω less, με το page down μου δείχνει την
επόμενη σελίδα, αλλά με το page up δε μου δείχνει την προηγούμενη.
Αντίθετα, ακριβώς δεξιά από το εικονίδιο, του Tux, όπου δεν θα έπρεπε να
υπάρχει τίποτα (μπορεί να έχει μικρό πλάτος, αλλά το υπόλοιπο δεν είναι
διαθέσιμο για κείμενο, και έτσι μένει κενό/μαύρο), εμφανίζεται μια
γραμμή κειμένου. Πατώντας διαδοχικά page up (όντας αρκετά χαμηλά στο
κείμενο) αντί να εμφανίζεται όλη η προηγούμενη σελίδα, παραμένει η
τρέχουσα και αλλάζει μόνο αυτή η παράξενα τοποθετημένη γραμμή δεξιά του
Tux. Τι μπορεί να φταίει;

--
Doctor Cypher, Φιλόδοξος Φυσικός Εφαρμογών ;-)
[http://www.hack.gr/users/drcypher]