Ta Windows einai kalitera apo to Gnu-Linux.

Michael Menegakis admin at www0.org
Wed Jul 17 11:54:01 EEST 2002

On Wed, 17 Jul 2002 11:30:15 +0300
zakinthinos at hellug.gr wrote:

> simperasma: client = windows, server = linux.

Katse,
	Mh mou thimizeis allous autous tou "guru" admins pou arnountai na stisoun linux stous client enw xrisimopoioun solaris servers me aitiologika toy styl "ma de kseroun linux" kai "to office de douleuei". Episis de kserw an milas mesw mias admin i' programmatistikhs idiotitas, egw milaw mesw tis idiotitas tou aplou xrhsth. Oute programmatisths eimai, oute administrator se kapoio lan me 37 upologistes. Alla, client eimai ston isp mou me polu kalh statherothta sundeshs an kai usb to modem mou. Client eimai kathe fora pou mpainw irc kai kathe fora pou apantaw sta minimata edw. Kathe fora pou katebazw me ftp kai kathe fora pou paizw quake. Ase pou kathe unix client mporei na doulepsei omalotera me ena unix server, profanws..

An stineis netcafe gia na noikiaseis wra se multiplayer gamez, ok, mh baleis linux. Alla na exoume se sxoles kai etairies unix servers kai windows clients pou proorizontai gia email, browsing  kai text editing mono..

a p a r a d e k t o.

                                           the fate's swarm