Kernel Compiling........[2]......

Georgatos Vaggelis std00136 at di.uoa.gr
Wed Jul 17 08:37:01 EEST 2002

On Wed, 2002-07-17 at 08:07, Michael Menegakis wrote:
> On Tue, 16 Jul 2002 15:37:13 -0700 (PDT)
> Theodore Legolas <obsolide_pipe at yahoo.co.uk> wrote:
>
> > Geia xara...
> > Oi apegnosmenes prospa8eies na kano ena a3ioprepes
> > compile ston pirina kai na kano TAYTOXRONA na
> > doulepsoun diafora modules, sinexizontai me epitixies
> > kai apotyxies.....giafto neo ektakto deltio erxetai
> > sth dhmosiothta....:
>
> <workaround>
>
> cd /usr/src/linux
>
> make clean
>
> make menuconfig/xconfig/config (opoiodhpote)
>
> (save)
>
> make dep && make bzImage && make modules
>
> make install
> (edw mporei na se rwthsei na kanei apply sto lilo)
>
> make modules_install.
>
> To thema einai oti epeidi to "make install" de "pianei" panta, toulaxiston sto mandrake kai debian
> out of the box "de pianei", anoigeis to /etc/lilo.conf kai koitas pou psaxnei na brei to bzImage h' vmlinuz.
>
> Emena gia paradeigma to psaxnei sto /vmlinuz
>
> To bzImage pou ekanes "make" prohgoumenos brisketai sto /usr/src/linux/arch/i386(hopefully)/boot/bzImage
>
> Koitas, to lilo.conf loipon, kai to kaneis "mv bzImage /vmlinuz" p.x. kai meta trexeis "lilo".
>
> </workaround>
>
> _*epeidi omws auto einai workaround*_, to kalutero pou mporeis na kaneis an ksereis ligo programmatismo h' mporeis na ton katalabeis, einai na anoikseis to Makefile *(/usr/src/linux/Makefile) kai na deis ti kanei to "make install" h' opoiodhpote apo ta targets tou makefile.
>

> --

Sto debian afou ftiaxeis to config kai mesa sto /usr/src/linux grapse:
make-kpkg kernel-image
kai 8a sou "afhsei" ena deb sto /usr/src
--
Georgatos Evaggelos

Network Operations Center
Department of Informatics
University of Athens

Panepistimioupolis, Illisia
157 84, Athens
Greece

Tel: +3 0 10 727-5646, Fax: +3 0 10 727-5601

	Then a man said: Speak to us of Expectations.
	He then said: If a man does not see or hear the waters of the
Jordan, then he should not taste the pomegranate or ply his wares in an
open market.
	If a man would not labour in the salt and rock quarries then he
should not accept of the Earth that which he refuses to give of
himself.

	Such a man would expect a pear of a peach tree.
	Such a man would expect a stone to lay an egg.
	Such a man would expect Sears to assemble a lawnmower.
		-- Kehlog Albran, "The Profit"