(no subject)

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Tue Jul 16 19:25:01 EEST 2002

George Kourtis wrote:

> Ναι θέλω να ανάψουν τα αίματα.
> Είμαι παλιός χρήσης Windows (από το 93) (και πριν από αυτά ήμουν χρήσης της
> Amiga) και προσπαθώ να γίνω δίγλωσσος (με αρκετές δυσκολίες).
> Είναι σαφές σε μένα ότι τώρα τα Windows είναι καλύτερα από το Linux.
> Αυτό συμβαίνει σε πολλούς τομείς.
> Και στην επικοινωνία με τον χρήστη και στα εργαλεία που υπάρχουν.
> Χρησιμοποιόντας το KDE σε μηχάνημα με 300άρι Celeron με 256ΜΒ μνήμη
> απελπίζομαι ( ενώ έτρεχα κάποια χρόνια πρίν - το 95 ) εφαρμογές σε Windows
> NT 4.0 σε 486/100 με 16Mb μνήμης.

Volepsou tote me ta windows, afou eisai ki eytyxismenos akoma kalytera.

> Διαβάζοντας ένα βιβλίο με τίτλο "Advanced UNIX Programming" είδα ότι και οι
> κλήσεις του πυρήνα είναι ψίλο χάλια από προγραμματιστικής απόψεως.
> Είναι σαφώς πιό πίσω από τα Windows.

Giati, exeis dei ton pyrhna twn windows kai kaneis sygkrish?

> Σαν παράδειγμα: προτιμώ να φτιάχνω το εξοχικούλι μου παρά να τα δίνω στο
> πολυτελές ξενοδοχείο.

To Linux oute eksoxiko einai, oute ksenodoxeio. Ena koinovio einai.

> Η Microsoft δεν είναι "κακκία". Έχει προσφέρει στο σύνολο ( με το αζημίωτο )
> αλλά και τσάμπα τουλάχιστον στο 98% των περιπτώσεων που γνωρίζω.

Sto Internet kalh wra, ti akrivws exei prosferei h MS?

> Νομίζω όμως ότι ο κύκλος της θα κλείσει σύντομα ( πρωτού πεθάνω δηλαδή - το
> έχω προγραμματίσει για το 2065 ).

Sa na leme, exeis stoxo zwhs! Evge.

> Για να καταλήξω: Δεν ασχολούμε με Gnu-Linux γιατί είναι καλύτερο από τα
> Windows αλλά γιατί είναι ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ και μπορώ να το κάνω σχεδόν ότι θέλω.

Kati san tis gkomenes dhladh.