suse 8 - redhat 7.3

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Tue Jul 16 06:01:01 EEST 2002

O/H DJ Art έγραψε:

> το slackware! ;-)

Xmmm
8a elega twra to L.F.S. alla..... gnorizete oti xrisimopoiw akoma SuSE
kai den exw skopo na to alajw. Akoma. (Isos sto forito na dokimasw kai
kanena debian base twra pou kontebei kairos na faei format).

Pantos einai ajioperiergo.
Pws mia erwtish gia to poia dianomh einai kaliterh mazepse tosa pola
gramata (dixos eytixos akoma na ginei flamewar) Jepernontas me diafora
ena soro alla perisotero endiaferonta 8emata pou eiparxoun anixta aytes
tis meres sthn lista. 8-))

Xe xe...
Den barieste. Mexri na er8ei epitelous h adia kai na paw gia kanena
mpanakh.... Xeretw sas...

Kalh sas mera...
Proiniatika 8-))

Sidhropoylos A8anasios