Κάρτες Γραφικών & DVD

drcypher drcypher at hack.gr
Tue Jul 16 01:51:01 EEST 2002

On Tue, 16 Jul 2002 01:09:31 +0300
Panagiotis Moustafellos <panxer at hol.gr> wrote:

> Ma eisai sobaros? ;P
> Thn eixes dipla se kapoies hl. syskeyes, kai *den* skeftikes to
> endexomeno h aktinobolia pou ekpempoun na ephrreazei thn othonoula??

Δεν είχα κάνει ακόμα ηλεκτρομαγνητισμό στο λύκειο :-)))

> eidika afoy ebgale 3 fores opws eipes shmadia sthn pleyra konta se
> aytes tis syskeyes... Kai twra thn exeis me ton kwlo sto parathyro,
> elpizwntas oti den tha gemisei skonh kai kanei kana tsaaaf.

Είμαι σε απόγνωση. Το δωμάτιό μου (στο οποίο είναι και ο υπολογισμός)
είναι σίγουρα κατασκευή κάποιου κοντινού συγγενή του Murphy:
1. Το μέγεθος
2. Η τοποθέτηση της ντουλάπας (κολλημένης στον τοίχο)
3. Τα παράθυρα και οι τοίχοι
4. Το γραφείο μου (που έχει τα συρτάρια δεξιά, όπως κάθε γραφείο), φέρον
τον υπολογιστή και την οθόνη
5. Το καλοριφέρ και η πόρτα
6. Η βιβλιοθήκη και η τηλεόραση (η οποία παίζει από τα 49 κανάλια μόνο
τα 1-7, 9, υποθέτω λόγω ηλεκτρονικού προβλήματος. θα την πετάξω όταν
σταματήσει να παίζει άλλο ένα, και, πιστέψτε με, δε θα αγοράσω άλλη!)

μου επιβάλλουν είτε η οθόνη να τρώει σκόνη/ακτινοβολία, είτε να μην
μπορώ να ανοίξω το κρεβάτι μου να κοιμηθώ, είτε να μην μπορώ να
χρησιμοποιήσω την ντουλάπα μου, είτε να μην μπορώ να βγω στο μπαλκόνι,
είτε να μην μπορώ να κινηθώ παρά στο 10% του χώρου, είτε να μην μπορώ να
ανοίξω την πόρτα. Και πάντα θα πρέπει τουλάχιστον 3 από αυτούς τους
περιορισμούς να ισχύουν, όπως και να διαταχθούν τα υπάρχοντά μου στο
χώρο. Αυτή τη στιγμή, χρησιμοποιώ το 59% της επιφάνειας για κίνηση,
μπορώ να κοιμηθώ και να ανοίξω την πόρτα. Δεν μπορώ να βγω με ευκολία
στο μπαλκόνι, τα μισά μου ρούχα είναι αποκλεισμένα, η οθόνη
βομβαρδίζεται από σωμάτια σκόνης που έρχονται από το παράθυρο, αν δεν
αποφασίσω να ψοφίσω από τη ζέστη για δαύτην, ενώ η τηλεόρασή μου έχει
αντικαταστήσει την οθόνη στο παιχνίδι της ηλεκτρομαγνητικής
αλληλεπίδρασης με τις οικιακές συσκευές της κουζίνας μου! Μάλλον θα
περιμένω τον αναιδέστατα θορυβώδη και τελευταία ετοιμόρροπο ανεμιστήρα
να βάλει ένα τέλος στη βασανισμένη μου ζωή... :-)

Αύριο θα πάω στο ΕΜΠ για κάτι δουλειές. Σε ποια σχολή θα έπρεπε να
κολλήσω το πανό διαμαρτυρίας μου, στους πολιτικούς μηχανικούς ή στους
αρχιτέκτονες; :-)

> (mou thymizeis ena filo, pou eixe balei kati hxeiares dipla se mia
> othonh, kai anarwtiotan giati otan akouge psychedelic trance, h othonh
> ekane kymatakia..(o texnikos ton ebrise afou thn 5h fora pou eixe
> erthei gia service tou eipe o filarakos, oti thn exei konta se hxeia
> (synepws dipla se magnhtes)))

Τώρα που το είπες. Με την τρέχουσα διάταξη στο σπίτι μου, το σύστημα
υπολογιστής-οθόνη απέχει από την τηλεόραση (που λειτουργεί με εσωτερική
κεραία) περίπου ένα μέτρο. Διαπιστώνω ότι σε ορισμένα κανάλια, η
ποιότητα βελτιώνεται δραματικά μόλις κλείσω τον υπολογιστή. Υπάρχει
περίπτωση να φταίει ο πύργος (tower) ή η οθόνη, δηλ. να δημιουργούν
παρεμβολές στην παραπλήσια εσωτερική κεραία;

Μήπως τελικά το παράκανα με τις ερωτήσεις αυτού του τύπου; Μήπως πρέπει
να πάω να βρω τον πιγκουίνο να κάνουμε διακοπές για κανά μήνα; Α,
υπάρχει πουθενά κανένα μέρος που να πουλά πιγκουίνους μεγέθους 1,5λιτρου
μπουκαλιού νερού σε λογική τιμή, χωρίς φυσικά να λέει επάνω "I love
SUSE"; Καπελάκια και μπλουζάκια με υψηλό δείκτη προστασίας είναι επίσης
δεκτά.

Άντε καλό καλοκαίρι σε όλους και ευχαριστώ που ασχοληθήκατε με το
πρόβλημά μου... :-)

--
Doctor Cypher, Φιλόδοξος Φυσικός Εφαρμογών ;-)
[http://www.hack.gr/users/drcypher]