Type 1 ελληνικά fonts

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Jul 16 01:17:01 EEST 2002

Στις Δευ 15 Ιουλ 2002 12:40, ο/η Nikos Galanis έγραψε:

> egkatestisa

> Ναι έχεις δίκιο, αυτό που σου είχα πει να κάνεις, δουλεύει μόνο με TrueType
> fonts!!!!
> Μέχρι τώρα παρόλο που η QT από την έκδοση 2.3.0 φαίνεται να υποστηρίζει και
> Type1 fonts,

Ναί, η υποστήριξη type1 δεν είναι πλήρης. Αλλά και τα ελληνικά Type1 fonts
που έρχονται έχουν εσωτερικό πρόβλημα. Έχω κάνει ειδική μετατροπή (disasm -
conv - asm) σε αυτά, για μία πρόχειρη λύση. Δούλεψαν, αλλά όχι τέλεια.
Δές ένα προηγούμενο μήνυμά μου στη λίστα "Βρήκα γραμματοσειρά".

Περιμένω ενδιαφέρον για να δουλέψουμε μία καλύτερη λύση στο θέμα των
γραμματοσειρών.