Κάρτες Γραφικών & DVD

drcypher drcypher at hack.gr
Tue Jul 16 00:38:01 EEST 2002

On Mon, 15 Jul 2002 15:47:04 +0300
DJ Art <djart at linux.gr> wrote:

> Να ρωτήσω κάτι ??
>
> τί οθόνη έχεις ?
> πόσα χρόνια την έχεις ?

Viewsonic E70 17''. Την πρώτη την είχα αγοράσει πριν από δυο περίπου
χρόνια (με τρια χρόνια εγγύηση). Ακούστε όμως τι έγινε (καλά που μου το
θύμησες :-) ) Το δωμάτιό μου χωρίζεται με έναν τοίχο από την κουζίνα.
Από την πλευρά της κουζίνας, στον τοίχο εφάπτονται ο φούρνος, το φυγείο
και το πληντύριο πιάτων. Από τη μεριά του δωματίου μου, η οθόνη και
γενικά το PC (μιλάμε κολλητά στον τοίχο, όχι δηλ. μερικά μέτρα μακρυά).
Η παλιά μου οθόνη (Hantarex), λοιπόν, άρχισε να μου βγάζει κάτω δεξιά
μια πράσινη απόχρωση και κάτω αριστερά μια κόκκινη απόχρωση (μόνο στις
γωνίες). Μετά άρχιζες να κάνει περίεργους ήχους, άρχισε να αναβοσβήνει
και μετά το 3ο σέρβις στο ίδιο εξάμηνο έκανε το άναψε-σβήσε μόνιμη
κατάσταση, και έτσι πήρα τη Viewsonic. Τον υπολογιστή όμως δεν τον
έβγαλα από κει. Έτσι εμφανίστηκαν και σε αυτήν οι αποχρώσεις στις κάτω
γωνίες. Άλλαξα θέση στην οθόνη, κάλεσα την τεχνική υποστήριξη και ήρθαν
και μου την πήραν. Το τελευταίο έτος είμαι με την καινούρια που μου
έχουν φέρει. Δόξά τω Θεώ δεν έχει αποχρώσεις στις γωνίες, γιατί τώρα την
έχω βάλει να εφάπτεται στο παράθυρο. Το κακό είναι ότι αναγκαστικά το
έχω αρκετά συχνά ανοιχτό (με την κουρτίνα ανέμεσα στον "καθαρό αέρα" και
στην οθόνη υποτίθεται για προστασία από τη σκόνη, ό,τι μπορεί να κάνει
αυτό). Η καινούρια, λοιπόν, μου κάνει το τελευταίο τρίμηνο κάτι τσαφ,
συνοδευόμενα από στιγμιαίο "σβήσιμο". Επίσης, έχω παρατηρήσει ότι όταν
κάνω reboot, όπου η οθόνη περνάε κανονικά από την κατάσταση λειτουργίας
στην stand by και επανέρχεται μετά το post (το ότι αυτή είναι η
διαδικασία φαίνεται από το λαμπάκι που από πράσινο γίνεται πορτοκαλί και
ξανά πράσινο), μερικές φορές μπορεί να μην αντέξει αυτές τις αλλαγές
(ανάλυσης είναι τελικά ή ρυθμού ανανέωσης;) (που συνοδεύονται και από
τους ήχους που περιέγραψα ότι συνοδεύονται από την έναρξη του X-Server
στα προηγούμενα μηνύματα) και να σβήσει. Σε αυτήν την περίπτωση απλώς
σβήνει η οθόνη και το λαμπάκι. Πατάω το κουμπί της, κλείνει κανονικά,
και μετά το ξαναπατάω και την ανοίγω.

Γενικά, πάντως, η οθόνη ήταν ένα μαρτύριο για μένα. Υποθέτω γιατί εγώ
ήμουν ένα μαρτύριο για τις οθόνες. Ίσως να κάνω (εν αγνοία μου) τραγικά
σφάλματα συντήρησης.

> πόσο την αγόρασες ? (αν δεν γίνομαι αδιάκριτος ;)

Θα σε γελάσω. Μέχρι 100 χιλιάδες, χωρίς να είμαι σίγουρος. Πάντως, δεν
ήταν μεταχειρισμένη.

--
Doctor Cypher, Φιλόδοξος Φυσικός Εφαρμογών ;-)
[http://www.hack.gr/users/drcypher]