ellinika kai germanika sto SuSE 8.0

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Mon Jul 15 15:50:01 EEST 2002

On Fri, 12 Jul 2002, Nikos Mavroyanopoulos wrote:

>Καιρός να το διορθώσεις.

To "termatiko mou" exei diafores morfes, mporei na einai ena aplo xterm
h' gnome-term h' TeraTerm h' WINSSH term h' mindterm, analoga me to pou
briskomai kai to OS pou exw dia8esimo.

To "termatiko mou" einai mia xara, h' mhpws 8es na peis oti esy blepeis
kai iso-8859-x kai utf-8 tautoxrona sto xterm.