Κάρτες Γραφικών & DVD

drcypher drcypher at hack.gr
Mon Jul 15 14:14:01 EEST 2002

On Sun, 14 Jul 2002 23:26:03 +0300
V13 <v13 at priest.com> wrote:

> On Saturday 13 July 2002 17:19, drcypher wrote:
> Den tha eprepe na exeis problima. Eisai sigoyros oti leei
> 1024x768x87Hz ? Mipos leei mexri 87Hz kai mexri 1024x768 ? (to opoio
> einai entelos diaforetiko).

Λέει τα εξής:
1280x1024 NI @ 66Hz
1024x768 NI @ 87Hz
:
640x480 NI @ 120Hz

> Se emena leei :
> (II) MGA(0): Not using default mode "800x600" (hsync out of range)
> :
> kai par'ola ayta exo kai 800x600.. apla ayto isxyei gia kapoia
> sygkekrimeni syxnotita tin opoia den tin emfanizei stis grammes aytes.

(II) NVIDIA(0): Not using default mode "1024x768" (bad mode
clock/interlace/doublescan)
(II) NVIDIA(0): Not using default mode "512x384" (bad mode
clock/interlace/doublescan)
(II) NVIDIA(0): Not using default mode "1280x960" (hsync out of range)
(II) NVIDIA(0): Not using default mode "640x480" (hsync out of range)
:
(**) NVIDIA(0):      Default mode "1152x864": 108.0 MHz, 67.5 kHz, 75.0
Hz
(**) NVIDIA(0):      Default mode "1024x768": 94.5 MHz, 68.7 kHz, 85.0
Hz
(II) NVIDIA(0): Virtual screen size determined to be 1152 x 864

Τώρα μου βγάζει αυτά, οπότε να υποθέσω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ε;
(γιατί πλέον εκτός από τις πρώτες δυο γραμμές, όλες οι άλλες είναι hsync
out of range).

Επίσης, δοκίμασα με τα windows, και είδα ότι όπως ο X-Server μέχρι να
φορτώσει (καλύτερα ο driver) από εκεί που η οθόνη είναι μαύρη μου κάνει
κάτι μπλε αποχρώσεις, επανέρχεται κτλ, ενώ παράλληλα κάνει τους ήχους
αλλαγής (που προανέφερα), έτσι και τα windows κάνουν τα ίδια παιχνίδια
με το μπλε χρώμα, αλλά όχι τους ήχους. Πάντως μετά δεν υπάρχει πρόβλημα
ούτε στα windows ούτε στο X. Για να μην τρώω το χρόνο σας με τα ίδια και
τα ίδια και τα ίδια, θα έπρεπε τελικά να ανυσηχώ για πιθανή "καταπόνηση"
της οθόνης από αυτές τις απανωτές (5-6) αλλαγές στους ρυθμούς ανανέωσης;
(αν γινόταν το ίδιο και στα windows υποθέτω δε θα ανυσηχούσα)

> Oso gia tin endiamesi analysi poy les (kapoy to efaga kata to reply),
> yparxei kai h 1152x864.

Από ότι βλέπω πάνω από την 1024x768 τα γραμματάκια αλλά και γενικά τα
πράγματα ψιλοθολώνουν. Τώρα στην πραγματικότητα θολώνουν, το μάτι μου τα
βλέπει θολά. Νομίζω το ίδιο πράγμα είναι: Εξίσου ακατάλληλο για το μάτι
μου :-)

--
Doctor Cypher, Φιλόδοξος Φυσικός Εφαρμογών ;-)
[http://www.hack.gr/users/drcypher]