xmmm.. ellhnika

Theodore Legolas obsolide_pipe at yahoo.co.uk
Fri Jul 12 16:51:01 EEST 2002

--- qbit101 <qbit101 at yahoo.gr> wrote:
> Mias kai milate gia ellinika. Exo valei ellinika sto
> Redhat 7.3 (kde3.0).
> Kai grafo kai vlepo (akoma kai stin konsola) opos
> alloste eixa kanei kai me
> ta proigoumena Redhat.
>
>  To thema einai oti an kai exo dokimasei sxedon ta
> panta (etsi nomizo
> toulaxiston:-) den exo ektiposei ellinika!!
>
> Iparxei kaneis pou na to xei kataferei?

yphrxe ena provlhma me thn qt, opos eixe vrei kai
sxedon lisei o filtatos Kamenopoulos, mazi me th
voh8eia an8ropon - apo to KDE upo8eto-. Den exo afth
th stigmh to patch tou giati eimai se allo mhxanima.
Pantos nomizo oti to eixa dei kai sto site ths KDE.Ola
afta gia Suse 8.0 me KDE omos, opote upo8eto pos to
provlhma einai to idio.
Elpizo ma mhn se mperdepsa. Exoume kai leme telika:
"Mallon einai provlhma ton qt-KDE. Sto site ths KDE,
eixai dei to patch, me to opoio elisa kai to provlhma
mou!!!"...elizo na hmoun pio safhs tora....
Ante kai kalh tyxh.....

=====
    Theodore Tsokos
    el99178 at mail.ntua.gr