[Re: Microsoft Palladium] Fwd: [DMCA-Activists] MS DRMOS Palladium -- The Trojan Horse OS

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Jul 12 16:32:01 EEST 2002

[ Giati sbhneis ta attributions? ]

On 2002-07-12 14:45 +0000, Kekes Stamatis wrote:

> Opos anafera kai pio pano to na exeis ti doulitsa sou kai mazi me ti
> doulitsa sou kai i doulitsa sou na einai na asxoleisai me ayto pou
> sou aresei p.x. Linux den einai kati ?

Den antilego.  Pos auto sxetizetai me to gegonos oti se ligo autoi pou
tha exoun Windows tha prepei na plhronoun apeira fragka sthn Microsoft
kai se ena karo alles etaireies omws?  Esu den xrhsimopoieis Windows,
swsta?

> An deis ekso eidika stis dimosies ypiresies p.x. efories oloi den
> den pane egkaira alla ta afinoun gia teleytaia stigmi. Den milao gia
> ena 30% pou paei egkairos alla gia to ypoloipo 70%.

Auto apodeiknuei mono oti h eforia kai oi dhmosies uphresies den
antexoun to forto pou mporei na exei ena "peak" sthn douleia tous.
Den ftaiei oute to 30%, oute to 70%.

Otan enas upologisths kathetai kai trexei to S.E.T.I. client olh mera
kai molis tou fortoseis duo apache ki ena Sendmail pairnei ton poulo,
ti les?  Oti ftaiei o xrhsths pou ekane connect sto Apache?

> Tora gia tis arpaxtes, pare as poume tin odopoiia gia paaradeigma.
> Giati oi dromoi pou ftiaxtikan prin apo 2 xronia exoun lakouves kai
> olonon ta aytokinita ekteloun xrei Jeep. Kai na itan mono ayto!!
> Yparxoun omos kai eksaireseis den leo.

Poies arpaxtes?  Ti sxesh exoun me to Palladium?  Mhpos ksefeugoume se
genikothtes kai pairnei h mpala oti tuxei kai perasei apo apostash
peripou 3.14 Km kai kato?

> Hmmm ta dedomena tis trexousas katastasis sto xoro ton H/Y. To na
> min ypoxreonetai kaneis na agorasei sonei kai kala M$ proionta gia
> paradeigma.

Ma den upoxreonetai kaneis.  An den thes, den agorazeis Windows.  Ta
pairneis kopia apo ton filo sou to Makh, pou exei pshstaria sthn gonia
ths plateias Aristotelous, pou kobei kai kala CD.  To thema den einai
oti einai upoxreomenoi oi xrhstes na agorazoun Windows.  Giati akoma
"den" einai.  Auto akribos paei na petuxei to Palladium kai to TCPA
(Trusted Computing Platform Alliance).

To shmantiko pou prepei na ginei, kai ginetai sunexos, einai na
enhmerothei o kosmos oti den einai upoxreomenos na trexei Windows.
Auto einai kai to basiko problhma pou amudra exeis 8iksei sta mail
sou.  Den uparxei logos na metatrapoume se "Kassandres" kai na
anakoinwsoume moirolatrika oti "hr8e to telos tou kosmou".  Oute einai
h anakoinwseis tou TCPA enas kalos logos na epitetheis sthn Ellada,
thn Italia, thn Germania, ki opoia allh xora sou katsei sto stoxastro.

To kalutero pou exeis na kaneis einai, anti na kathgoreis thn Ellada,
tous Ellhnes, na psaxneis tora panikoblhtos na ftiakseis ena ellhniko
distribution, ki ego den jero ti allh kinhsh panikou mporei na
skefteis... na enhmeroseis ton kosmo.  Psuxraima, ousiastika, me
epixeirhmata, paradeigmata, antikeimenika (oso mporeis) na tous
deijeis oti *uparxoun* enallaktikes luseis.  Oti *den* einai kaneis
upoxreomenos na grafei ta panta se .DOC kai .XLS arxeia.  Oti einai
aparadekth, gia dhmosio organismo [bl. www.ika.gr], mia selida pou
exei ena arxiko HTML file kai apo kei kai pera einai ola link se .DOC
files.  Oti einai aparadekto enas dhmosios organismos [www.ika.gr
pali] na se upoxreonei na baleis Windows gia na kaneis thn mhniaia sou
dhlosh.  Alla oxi mono me arnhtika paradeigmata.  Oxi.  Oooooxi.
Den tha pas kai tha tou deikseis ti den einai kalo.  Tha pas kai tha
tou deijeis selides opws to freshmeat / slashdot / daemonnews.org.

Auth th fora omws, oxi san open source projects, alla san "sxediash".
San euxrhstia.  San xrhsh ths texnologias gia dieukolunsh tou xrhsth,
ki oxi parempodish tou.  Tha tou deijeis pos h selida den exei kanena,
apolutos kanena ixnos apo .DOC file, alla parol' auta diabazetai kai
einai panemorfh.

AUTO thelo na akouso san apanthsh... ki oxi pos h eforia se ekane (ki
esena, opws ki emena, kai olous mas) na tsatisteis.

Na eiste dhmiourgikoi!  Etsi mono mporeis na 'diafhmiseis' to open
source.  Ki etsi mono mporeis na papseis na eisai "Kassandra" pou
blepei pantou katastrofes.  Den einai ola omorfa, uperoxa kai thalera,
alla panta uparxei kati pou mporei na ginei.

> An exei kaneis allos na proteinei kati pano se ayto dektes kathe
> protaseis.

Molis to ekana.