Programma elenhou paramonis enos mihanimatos sto internet.

Nikolaos Ladis nikosladis at yifan.net
Thu Jul 11 19:46:01 EEST 2002

Στις Πεμ 11 Ιουλ 2002 18:41, ο/η V13 έγραψε:

> Pos enoeis to 'syndedemeno se NAT server' ?

> Pos enoeis to 'emeine sto internet'? Mipos bgazei to UTP apo to mixanima
> otan teleionei?

Vasika den me apasholei ti akrivos tha kanei, diladi an tha kovei ton hristi
molis perasei enas orismenos hronos i an tha metra ton hrono paramonis oste
meta o cafetzis na einai se thesi na "kopsei" tin analogi hreosi ston pelati.
To vasiko einai na mporei na ginei kati tetoio.

Idi vrika sto freshmeat kati pou fainetai kalo kai leitourgei shetika apla
O cafetzis dinei ena kodiko ston pelati me ton opoio eisagontas sto sto
client-pc o hristis mpainei sto internet gia "x" hrono
To programma apoteleitai apo 3 kommatia: ena client interface gia windows
95/98/NT/2000 , ena admin interface gia ton epihirimatia apo to opoio
controllarei ta pc tou pali gia windows 98/2000 kai tin vasiki efarmogi pou
kathetai pano se ena linux server.. timatai 450$ gia ena magazi kai iparhei
kai mia pio ekseligmeni efarmogi pou mporei na controllarei mia alisida apo
internet cafe.
To en logo programma vrisketai edo.
http://www.dsmagic.com/butterfly.htm