[Re: Microsoft Palladium] Fwd: [DMCA-Activists] MS DRMOS Palladium -- The Trojan Horse OS

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Thu Jul 11 19:09:10 EEST 2002

On Thursday 11 July 2002 11:21, Kekes Stamatis wrote:

> Ego mporo na po kati parapano apo anisyxitikes.

Ψυχραιμία παιδιά. Διαβάστε προσεκτικά αυτό:

http://www.cl.cam.ac.uk/~rja14/tcpa-faq.html

ΙΜΟ, η κοινότητα ανοικτού λογισμικού, η Apple ή οποιοσδήποτε άλλος έχει
περίπου ενάμιση χρόνο στη διάθεσή του να πείσει σημαντική μερίδα του userbase
(σημαντικότερη από 30%) ότι παράγει προϊόντα εφάμιλλα ή καλύτερα της
Microsoft. Τότε δε θα υπάρχει κανένας λόγος να χρησιμοποιηθεί το Palladium (ο
μόνος ουσιαστικός λόγος είναι να μπορείς να διαβάζεις έγγραφα από
Palladium-enabled PCs). Επίσης σε χώρες όπως η Ελλάδα (που *κανείς* μα
*κανείς* δε θα έσκαγε μύρια για να πάρει προϊόντα Microsoft αν η πειρατεία
δεν ήταν λύση) το θεωρώ εκ προοιμίου καταδικασμένο. Ακόμα και σε πιο
νομοταγείς χώρες, έχει αρχίσει να τους τη σπάει η ιδέα να καταβάλλουν ετήσιες
συνδρομές και τέτοια.

Τέλος, τα περί κεντρικού ελέγχου του περιεχομένου του κάθε PC, σε συνδυασμό με
τη νομοθεσία για ελευθερία του λόγου στις ΗΠΑ και για την προστασία των
προσωπικών δεδομένων στην ΕΕ μου βρωμάνε αγωγές ικανές να χρεωκοπήσουν μια
τυπική  γαλαξιακή αυτοκρατορία.