xmmm.. ellhnika

Michael Menegakis admin at www0.org
Wed Jul 10 13:10:01 EEST 2002

Μιας και είμαστε στο θέμα, έχω και γω ένα πρόβλημα με τα ελληνικά. Μέχρι
πρώτινος δεν είχα προσπαθήσει να γράψω ελληνικά σε κάτι διαφορετικό από
το KDE.

Πληκτρολόγιο: gb
System Locale: el_GR
Fonts: συνήθως TT Windos Fonts. iso-8859-7 (μου αρέσει το garamond)

Προηγουμένως (πριν μια ώρα) είχα το locale του συστήματος σε "C". Αυτό
σε συνδιασμό με το grkbd έδεινε ελληνικά σε κάθε windows manager. Είχα
όμως πρόβλημα με το mozilla και τις KDE εφαρμογές.

Τώρα, έβαλα τα settings του locale σε el_GR. Έκανα κανονικά log out κλπ
κλπ, τσέκαρα το output του "locale" κλπ και τώρα έχω σωστά ελληνικά σε
όλες ανεξαιρέτως τις εφαρμογές στο KDE, Αλλα,  *μόνο* με το εικονίδιο
του KDE, κάτω δεξιά για την εναλλαγη πληκτρολογίου (το πρώην kikbd).
Πρόβλημα: θεωρεί ότι έχω ελληνικό πληκτρολόγιο μάλλον, γιατί το "#" το
δίνει "/" π.χ. (@,", κλπ τα ίδια)

Το θέμα είναι ότι στους άλλους windows managers τι κάνουμε; Το grkbd δε
κάνει τίποτα, έχοντας "σημαία ελληνική", κανένα  πλήκτρο δε κάνει
τίποτα. Α, νομίζω μόνο το ";" στο Q λειτουργεί. Επίσης αν γράψω στο
mozilla(1.0), δουλεύει, αλλά όλοι οι χαρακτήρες εμφανίζονται χαλασμένοι
(αυτοί οι ακαταλαβίστικοι "τονισμένοι" χαρακτήρες). Αυτό, την ίδια στιγμή που αν
χρησιμοποιήσω το kikbd δουλεύουν τα ελληνικα!

Κατέβασα και το xgrk το οποίο είχε *ακριβώς* την ίδια συμπεριφορά με το
grkbd.

Any ideas?

υγ. Τα fonts είναι παντού TT σεταρισμένα σε  iso-8859-7. Το XF86config-4 δίνει σωστά το πληκτρολόγιο: gb