linux for xbox

Giannis Tsagatakis hwlab at cs.teiher.gr
Mon Jul 8 12:47:01 EEST 2002

Antonis Kanavouras wrote:

>Ayto einai to pio paranoiko *kai omws alh8ino* erwthma poy  akousa pote!
>
>As to aplousteysoume ligo mpas kai vroume kammia akrh:
>
>Exw to dikaiwma na parw to Xbox mou kai:
>-Na to kopanhsw me to sfyri mexri na ginei skonh?
>-Na to petaxw sta skoupidia?
>-Na to xarisw ston anhpsio mou?
>
>Fantazomai pws nai, to exw. (den eimai pia kai toso sigouros :-)
>
>Exw to dikaiwma na piasw katsavidia, kollhthria klp, na kanw diafores xakies
>kai telika na trexei Linux/Win9x/*BSD kai xerw gw ti allo
>alla na mhn to pw oute tou papa, na mhn dhmosieysw pou8ena pws to ekana, na
> [...]
Na to aplustepsume ligo to erotima.
- Piga apo to videoclub tis geitonias mu ke agorasa mia tainia se DVD
- Piga apo to magzi tis geitonias mu ke pira ena DVD player gia PC

Gia na to do tha prepei
- Na min eime ftoxos afrikanos (giati prepei na to don prota oi eyropaioi),
  diladi i tainia na eine sto Region Code pu meno.
- Na agoraso software gia na do tin tainia. Apagoreyete de na grapso ego
  software.

H apagoreysi ke stis dio periptoseis
- Den eine apo tus orus xrisis, opu kathenas men mporei na leei oti thelei
  alla iparxun sto kato kato ke ta dikastiria gia tus legomenus
kataxristikus
  orus.
- Eine apo tus nomus prostasias pneymatikon dikaiomaton. Oxi tis tainias
(gia
  ta opoia plirosa gia na mporo na tin do sto spiti mu me parea mono ke
oxi na
  tin paikso se mia kafeteria p.x.), pu an itan etsi mporei ke na simfonusa,
  alla gia tin patenta tu pos ta 001100011100111000 eine sto disko ke
tha prepei
  na priroso gia na diavaso ta g..m..n..

Na to traviksume ligo to thema
* Ginete teleytaia polis logos gia content managment mixanismus sta
apouikeytika
  mesa ke sto hardware. Ginonte de prospatheies na perasei nomos
ipoxreotikis
  xrisis tus. O skliros mu diskos loipon tha apofasizei an, alla ke
poses fores
  tha mporo na akuso to mp3 pu tu evala mesa.
* An apofasisei kati tetoio i Amerikaniki kivernisisi, moiraia tha ta
exume ke
  emeis edo. (Den apofasise nomizo to elliniko dimosio tipota gia ACPI, alla
  agorazei.agorazume mixanimata me ACPI)
* Stoixeiodis logiki leei oti gia na dulepsei ena tetoio sistima, tha
prepei o
  kodikas tu na eine kleistos, ke na prostateyete me mia seira apo patentes.
* Kathe prospatheia lipon sigrafis enos hard disk/ flash card driver gia
ton pirina
  tu disku tha antimetopizete tulaxiston san peiratia.
* To PC oysiastika loipon den tha mas anoikei gia na prostateythei i
Warner Bross,
  oi Metallica ke i Dr. Ross. Alloste me tis 134 doseis pu kaneis tora
gia na
  pareis PC usiastika to noikiazeis para to agorazeis (afu molis to
kepliroseis
  to petas ke perneis allo).
* Mipos meta tis 11 Septemvri i enasxolisi me to Linux ke to Anoixto
Logismiko
  ftasei na exei kati apo tin lampsi enos Bill Laden?

Paidia sikotheite na vgume stus dromus
me ipads ke debian stus omus
Ntropi ston xristi ton windows ntropi
emas den mas aksizei ena tetoio pisi

P.S. Eytixos manula mu pu stis giafkes tis 17N den etrexan ston
ipologisti/ektipoti pu vrikan programmata anoixtu logismiku. Ektos an
vrikan ke den mas to lene. Prosoxi loipon apo do ke sto eksis gia to ti
legete edo gikg%^D^Z*&^%*^EOT