distro problems

Kekes Stamatis skekes at kosmoslink.gr
Fri Jul 5 13:59:01 EEST 2002

>ti egine ksafnika? to mirazane se tipota garidakia/patatakia/doritos kai to pire olos o kosmos kai to ega8ista?

Hmmm sta garidakia den nomizo alla omos stin imerida tou ypourgeiou
anaptyksis dinane to 7.2 Professional kai oloi apo oti fainetai pali
prospathoun na to dokimasoun me ola ta sxetika epakoloutha.

>stin pira - stin pira.
>
>Ksero oti den einai o katalilos xoros na ekfraso tous provlimatismous mou, alla exo kai mia alli aporia. POS GINETAI kai empeiroi xristes, eno exoune perasei apo ooooles tis dianomes, kataligoune se kati allo ektos apo slackware (H ante debian `h LFS). POS GINETAI kai kapoioi px simpa8oune to redhat, to suse, to mandrake (stavropoule - stavropoule akous?).

Ego pisteyo oti einai thema goustou to ti epilegei kaneis. Symfono
apolyta pantos gia to Slack giati nai ontos einai kalytero alla oxi
eyxristo gia ton newbie.