News: Headers + Bodies (σε GNOME)

drcypher drcypher at hack.gr
Fri Jul 5 13:11:01 EEST 2002

Γεια χαρά!
  Μιας και η λίστα όπως φαίνεται αρχίζει και χαλαρώνει λόγω
ζέστης/καλοκαιριού, είπα κάνω μια ελαφριά ερώτηση. :-)
  Θέλω λοιπόν να κατεβάζω τα μηνύματα από newsgroups, μαζί και τα
headers και το body.
  Χρησιμοποιώ το sylpheed claws για mail client, αλλά όπως φαίνεται δεν
έχει υποστήριξη κατεβάσματος και των bodies.
  Δοκίμασα τον pan, αλλά αφ'ενός δεν υπάρχει μια μόνιμη επιλογή στο κάθε
newsgroup που έχω κάνει subscribe ώστε να κατεβάζει πάντα και τα headers
και τα bodies. Εξ' άλλου έχει ένα περίεργο πρόβλημα και δεν μπορεί να
στείλει mail σε newsgroups, με τη δικαιολογία ότι δεν χρησιμοποιώ σωστό
mail (είναι Όνομα_στα_ελληνικά <address at provider.xxx>). Υποθέτω ότι του
φταίνε τα ελληνικά (;) αλλά αφού ούτως ή άλλως δε μου κάνει τη δουλειά
μου (τουλάχιστον έτσι κατάλαβα) δεν έκατσα να ασχοληθώ.
  Όσο για τον mozilla, θα προτιμούσα για τα news ένα ξεχωριστό
πρόγραμμα, που να μη χρειάζεται 30 δευτερόλεπτα να σηκωθεί, να μου
κατεβάζει όλη τη μνήμη και να κολλάει κάθε τρεις και λίγο.
  Υπάρχει, λοιπόν, για να έρθουμε και στο ερώτημα, κανένας client, που
είτε να τρέχει σε κονσόλα (αυτά τα προγράμματα κονσόλας μου δίνουν μια
ανεξήγητη αίσθηση σταθερότητας και ταχύτητας, αλλά τέλος πάντων) με
frontend για gui (συγκεκριμένα gnome) ή client κατευθείαν για gnome που
να δουλεύει εγγυημένα και κυρίως: Να κατεβάζει τα bodies των μηνυμάτων.

  Ευχαριστώ, και καλό καλοκαίρι σε όσους φύγαν, σε όσους θα φύγουν πριν
μου απαντήσουν και σε όσους θα πήξουν εδώ καλοκαιριάτικα. :-)))