kernel compiling....

Theodore Legolas obsolide_pipe at yahoo.co.uk
Thu Jul 4 19:10:01 EEST 2002

Geia xara....
Loipon, mia kai ofelei kai o kairos gia tolmhres
kinhseis apofasisa na kano compiling kai config ston
kernel. To psaxno 4-5 meres tora kai exo merikes
vasikes apories pou den mporesa na liso apo howto's
kai man pages. Exoume kai leme:
1) exontas hdh ena config enos pirina (eite kapoio
diko mou pou 8elo na 3ana-alla3o eite kapoion
etoimo...) pos ginetai me to make xconfig na kano
configuration se afton ton pirina???
2) Sto meros ton filesystem, an kano support kai se
reiserfs kai se ext3,  8a yparxei provlhma (1 sta 5
help pou vrhka, lene oti yparxei provlhma...psilo
koulo mou fainetai....)
APOTELESMATA: ekana ta sxetika ston pirina, make
clean....bla...bla...kai kanontas boot exo ta sxetika:
OK....Uncompressing kernel......
Kai ekei kollaei...,,,kamia voh8eia..??
Efxaristo Poly.

ps: den mporo na doulepso me xonfig, vgazei afto to
la8os:
linux:/usr/src/linux # make xconfig
rm -f include/asm
( cd include ; ln -sf asm-i386 asm)
make -C scripts kconfig.tk
make[1]: Entering directory
`/usr/src/linux-2.4.18.SuSE/scripts'
gcc -Wall -Wstrict-prototypes -O2 -fomit-frame-pointer
-c -o tkparse.o tkparse.c
gcc -Wall -Wstrict-prototypes -O2 -fomit-frame-pointer
-c -o tkcond.o tkcond.c
gcc -Wall -Wstrict-prototypes -O2 -fomit-frame-pointer
-c -o tkgen.o tkgen.c
gcc -o tkparse tkparse.o tkcond.o tkgen.o
cat header.tk >> ./kconfig.tk
./tkparse < ../arch/i386/config.in >> kconfig.tk
echo "set defaults \"arch/i386/defconfig\"" >>
kconfig.tk
echo "set ARCH \"i386\"" >> kconfig.tk
cat tail.tk >> kconfig.tk
chmod 755 kconfig.tk
make[1]: Leaving directory
`/usr/src/linux-2.4.18.SuSE/scripts'
wish -f scripts/kconfig.tk
Xlib: No protocol specified

Application initialization failed: couldn't connect to
display ":0.0"
Error in startup script: invalid command name "button"
    while executing
"button .ref"
    (file "scripts/kconfig.tk" line 51)
make: *** [xconfig] Error 1
Exei mhpos kamia sxesh me to error tou pirina???

ps2: ola afta ta kano se forhto, me SuSE 8.0,se
2.4.18.

=====
    Theodore Tsokos
    el99178 at mail.ntua.gr