usb -->suse 8

desoft at softhome.net desoft at softhome.net
Wed Jul 3 18:02:01 EEST 2002

To πρόβλημα το συνάντησα και εγώ.
Αυτή την στιγμή οι ιδέες μου είναι μπερδεμένες και δεν μπορώ να σου δώσω
ακριβή απάντηση. Επίσης εγώ είχα το σειριακό net mod.
Πάντως 99% είναι κάποιο από τα παρακάτω:

1) Έλεγξε ότι το το αρχείο που καθορίζει αυτά που στέλνει wvdial στο μοντεμ
δεν στέλνει "ATM0" ή "ATM1" ή "ATM1" γιατί το net mod δεν καταλαβαίνει αυτές
τις εντολές.
2) Πολλές φορές το κόλλημα είναι του Net-Mod. Προτού τρέξεις το wvdial
έλεγξε ότι το net-mod ανταποκρίνεται στις εντολές. Εάν δεν αποκρίνεται
κάντου reset με το κουμπάκι του.

Παλιότερα είχα γράψει πια αρχεία καθορίζουν τις εντολές για τα διάφορα
προγράμματα wvdial kinternet κτλ.