provlimata

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Tue Jul 2 17:34:01 EEST 2002

On Tue, 2 Jul 2002, evagelos wrote:

>2)   thimame otan eixa to redhat 7.2 eixa kanei mia prospatheia gia compile
>tou kernel me tin entoli make xconfig se kapio directory . kati ekana - kati
>den ekana sosta alla auto einai asxeto
>tora pou evala mandrake 8.1 (min gelasete) den vrisko pou sto kalo einai o
>kernel!!!! giati sto ../linux opou itan sto rehdhat poli apla tora eno
>iparxei to directory sto mandrake , einai adeio. apo oti katalavaino mallon
>den to exo valei na eiparxei apo to install tou linux. (sosta?) pos to
>prostheto

ean katalaba swsta psaxneis to source tou kernel, se ola ta distros genika
mporeis na akolou8hseis ta e3hs bhmata:

$ cd /usr/src
$ su
# wget ftp://ftp.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.4/linux-2.4.18.tar.gz [0]
# tar zxf linux-2.4.18.tar.gz

Oso afora to mandrake ypopteuomai[1] pws 8a yparxei sto CD me onoma
paromoio me kernel-source-2.4.18-6mdk.i586.rpm kai to kaneis egkatastash
me rpm -i???[2]

[0] h' apo kapoio mirror
[1] den asxolh8hka pote me mandrake
[2] oute me .rpm arxeia exw asxolh8ei[3].
[3] ektos apo elaxistes fores pou xrhsimopoihsa rpm2tgz h' alien.