Linux on Laptops

Al. Andreou ee4299 at ee.teiath.gr
Tue Jul 2 02:23:01 EEST 2002

> Έπειτα απο πολύ ψάξιμο μιας και είχα φάει τα μούτρα μου με δυο μοντέλα της
> Compaq παλαιώτερα αποφάσισα και αγόρασα τον Fujitsu Amilo.
> Δουλεύουν τα πάντα τέλεια και το μόνο που εγκατέστησα μετά την ολοκλήρωση
της
> εγκατάστασης ήταν η υποστήριξη apm και το  win modem το οποίο παίζει μια
> χαρά.
> Τα τελευταία 3 χρόνια έχω αλλάξει 3 φορητούς και με τον συγκεκριμένο είμαι
> περισσότερο ευχαριστημένος απο οποιονδήποτε είχα και έχω δοκιμάσει.

Ναι, είναι πράγματι πάρα πολύ καλό μηχάνημα, και ένα από τα λίγα Fujitsu που
έχουν υποστηριζόμενο linmodem απ' ό,τι ακούω.

Πρόσεξε το εξής όμως: υπερθέρμανση. Οπως βλέπω το μηχάνημα όταν το
χρησιμοποιώ,
το κάτω αριστερά μέρος του καλύματος της οθόνης στο πίσω μέρος έχει σκάσει
από
τη διαστολή στον δικό μου.

Al. Andreou <ee4299 at ee.teiath.gr>
http://nemesis.ee.teiath.gr/~ee4299/
"We cooked Flipper!", the guy cries in anguish.