stixoi

Al. Andreou ee4299 at ee.teiath.gr
Mon Jul 1 23:38:01 EEST 2002

> Me diafora to poio asxeto mynima poy exo dei se lista... EYGE!

Υπάρχει πάντα η περίπτωση ο τύπος να είναι διαχειριστής που ψάχνει το
alt.sysadmin.recovery :-) .

Καλά κάνω και κοιμάμαι της ημέρες, και δουλεύω τις νύχτες.

/me προσπαθεί να κρύψει τους υπερμεγέθεις κυνόδοντές του.

Αντε, καλό καλοκαίρι (το οποίο για εμένα αρχίζει την Παρασκευή, κάπου
στις 13:00), και προσοχή: ΟΤΑΝ ΤΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟΥΣ 40 ΒΑΘΜΟΥΣ
ΚΕΛΣΙΟΥ, ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ.