Fw: Erwtiseis sxetika me ta ellinika gia to systima mou...

Thomas B2 tms_b2 at hotmail.com
Mon Jul 1 17:25:01 EEST 2002

 ----- Original Message -----
 From: "Άγγελος Οικονομόπουλος" <aoiko at cc.ece.ntua.gr>
 To: "Thomas B" <tms_b2 at hotmail.com>; <linux-greek-users at lists.hellug.gr>
 Sent: Sunday, June 30, 2002 2:00 PM
 Subject: Re: Erwtiseis sxetika me ta ellinika gia to systima mou...

 On Sunday 30 June 2002 15:34, Thomas B wrote:
 > kalispera !!
 >
 > katarxas exw kanei elliniki egkatastasi tou linux mandrake 8.2
 > xrisimopoiw to kde gia grafiko periballon.Otan patw apo to start menu gia
 > aposindesi(logout) tote mou bgazei tis treis epiloges (logout halt kai
 > reboot) me erwtimatika!exei kaneis kamia idea ???
 > egw prospathisa na to lisw me to na kanw install kapoies epiplewn
 > grammatoseires truetype alla den katafera tipota ... :-(
 >
 > elpizw na lithei to problem mou giati exw kai alla polla .... :-) :-)

 an einai toso sobara opws auto, mporeis na perimeneis 3 meres[0] prin ta
 steileis? please?

 [0] mexri na fugw apo thn a8hna. I _need_ a vacation.
 --
 Let the machine do the dirty work.
             - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)

 -------
 Ok Kanena problima !min anxwnesai  :-) !!
 toso serious einai ta pragamta ??Anyway Thanks kai Kali ksekourasi!!!
 Bye!
 (Thomas)
 ------