MP3

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Thu Jan 31 22:49:01 EET 2002

On Thu, 31 Jan 2002, Kekes Stamatis wrote:

>Oraia ta leme oson afora to an kapoios einai thief i oxi :)
>Apla omos os mousikos skeftomai to eksis, poso tha arese se olous aytous
>pou ki ego merikes fores to exo kanei sto parelthon otan epsaxna kati
>spanio kai den to evriska, na exoun kanei mia diskografiki douleia
>exontas os epaggelma fysika ti mousiki, na vgaloun ena disko
>perimenontas kapoia esoda apo ekei kai na doune oti nai men olos o
>kosmos akouei ti mousiki pou vgalane alla stin ousia kaneis den agorase
>para ta katevase apo to internet!!!

Fysika, o mousikos de ftaiei se tipota, alla o mousikos de prepei na paei
gia ta fragka, alla thn do3a.( ti lew twra, h kourash ftaiei ). Tespa,
proswpika blepw to e3hs, gia na eimai nomimos prepei na dwsw 12-20 EURO
gia na parw ena CD pou na exei ena h dyo tragoudia pou mou aresoun, ta
opoia mporei kai na ta bare8w se mia dyo bdomades. 3erw epishs oti stis
filipines ta CD exoun ligotero apo ena EURO kai otan akouw pws o
kalitexnhs pernei ena poly mikro pososto apo to ka8e CD to mono pou mporw
na diapistosw einai oti oi diskografikes einai autes pou kleboun h' mallon
pou exoun la8os taktikh, kai mhn akousw kana atopo gia e3oda kataskeuhs
giati kykloforoun kai periodika me 3 EURO kai dwro CD.
Apla yparxoun kapoioi psonares, pou nomizoun oti einai kallitexnes,
poulane mourh, tous diafimizoun oi diskografikes kai sas ekmetaleuontai
olous esas tous mousikous.

Sygnwmh an synexisa to off-topic.

Filika