MP3

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Thu Jan 31 09:14:01 EET 2002

On Wed, 30 Jan 2002, Thanos Agathaggelidis wrote:

> 'H gia na to 8esw alliws eseis ektos ap'to
> "web searching" poion allon (linux specific[1])
> tropo xrhsimopoieite gia na ananewnete thn
> mp3 syllogh sas? :)

 O kalyteros tropos pou gnwrizw einai mia episkepsh sto diskadiko ths
geitonias sou.

> [1] mono linux specific apanthseis pls giati
> diaforetika 8a hmoun off-topic :ppp

 Kai gia na ginw pio linux specific, na pw oti afou agoraseis oti cd
8eleis perneis to programma mp3c, to lame kai to cdparanoia, kaneis
configure to mp3c wste na xrhsimopoiei ta alla dyo, bazeis to cdaki sto
cdrom kai les sto mp3c na sto kanei mp3.
 To apotelesma einai na exeis ta mp3 sou ston disko, wste na ta akous me
eykolia opote 8es, kai na exeis kai to cd gia eidikes periptwseis (h an
8es na ta 3anakaneis mp3).

 Katalabainw oti poly mporei na orgistoun me ton tropo mou, logw twn
xrhmatwn pou 8a dwsoun stous mesazontes, gia na agorasoun thn mousikh pou
8eloun, opote kai tous eyxomai na broun kapoion tropo wste na agorazoume
th mousikh katey8eian apo tous dhmiourgous. (o tropos den einai anagkaio
na einai linux specific)