Operating system Concepts

Gioti Arkoudopoulos gioti1 at yahoo.com
Wed Jan 30 18:30:01 EET 2002

--- The Smog <thesmog at adelphia.net> wrote:
> At 12:01 μμ 30/1/2002 +0200, you wrote:

> Ta semaphores exoyn pe8anei apo tote poy
> anakalyfthkan (Twra giati
> xrhsimopoioyntai akomh)... Beats me poy lene kai oi
> filoi moy oi
> Amerik(l)anoi :-)

Ta semaphores den exoyn pe8anei. Pos 8a mporouses
allios na grapseis ena multithreaded programma se
user-space;
Alla oxoi mono se user-space alla kai se kernel-space
xriazomastai ta semaphores. Sxezon ka8e device driver
sto Linux xriazetai kai semaphores gia na mporei na
kanei kala thn douleia tou :-)

#define semaphore: a semaphore is a mechanism for
controlling access to resources.

=====
Panagiotis Arkoudopoulos

http://users.skynet.be/gioti