Operating System Concepts

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Wed Jan 30 02:03:01 EET 2002

Στις Τρι 29 Ιαν 2002 23:18, ο/η Nikos Kanellopoulos έγραψε:

> Το Applied OS Concepts είναι άλλο βιβλίο,
> με έμφαση στις διάφορες υλοποιήσεις.
>
> Βγήκε όμως καινούρια, 6η έκδοση του βιβλίου
> που συζητάμε, τον Ιούνιο του 2001.
>
> Απ' ότι μου είπανε στον Παπασωτηρίου, αναμένεται
> μέσα στον Φεβρουάριο. Το ωραίο είναι ότι τα παρα-
> δείγματα κώδικα είναι πλέον σε C ή Java, όχι Pascal.
Ψευδοκώδικα σε Pascal. Μάλιστα.[0]
Μιλάς για το Applied ή το σκέτο;
Να γιατί ρωτάω:

ο/η Dimitris Kamenopoulos έγραψε:
> Ναι, το ανακάλυψα στη βιβλιοθήκη του ΕΜΠ και μου άρεσε τόσο που το αγόρασα.

Οπότε αν πρόκειται γιά αυτό το βιβλίο, μεθαύριο που γράφω θα περάσω και από
τη βιβλιοθήκη με πετρέλαιο και σπίρτα να βάλω τα πράγματα στη θέση τους[1]

ΥΓ. Μήπως ο Silberschatz αποφοίτησε από το πολυτεχνείο της Ζυρίχης;[3]

[0] Και ο Tannenbaum χρησιμοποιεί κάτι-σαν-pascal στο OS-D&I. 10 γραμμές.
Αλλά τουλάχιστον αυτός κοτσάρει και 30000 γραμμές C/as γιά να εξιλεωθεί.
[1] Όποιος άλλος έφαγε τρείς μέρες από τη ζωή του στον gcc επειδή (μετά από
εργαστήριο προγραμματισμού σε pascal) γιά πρώτη φορά έγραψε
if(skata=paparia)[2], είναι ευπρόσδεκτος να δώσει ένα χεράκι :)
[2] Ναι, και εγώ έβρισκα ενοχλητικά τα warnings του gcc αφού το
if(skata=paparia) δεν είναι λάθος. Όχι πιά.
[3] Ξέρω τουλάχιστον ένα απόφοιτο του ΠΖ με κόλλημα με την pascal. Αλλά ακόμα
δεν έχω περάσει το μάθημά του :)
(και αν πρόκειται πράγματι να βάλει "μαθηματική επαλήθευση ορθότητας
προγράμματος", δεν πρόκειται να το περάσω ποτέ - προτιμώ να μην έχω επαφή με
_τόσο_ σκληρά ναρκωτικά)