Isamu, the first humanoid robot runs under Linux!!!

Pavlos Parisshs p_pavlos at otenet.gr
Fri Jan 25 23:13:01 EET 2002

Hello all,
Nai kala diavasete sto subject mexri kai robot trexoun linux!!!
Sto periodiko "Control Engineering Europe" tefxos Nov/Dec 2001 kai page 10
iprarxei ena arthro pou anaferei sxetika me to robot onomati "Isamu" to opoio parousiastike gia
proti fora  sto Milano. To opoio anaferei oti trexei RT Linux gia na elegxei kinisois kai diafora
alla.

Osoi asxolountai me aftomatismous sigoura tha kseroun pws einai apo tis liges fores pou ena koino
O.S. trexeis se robot.Kata kanona anaptisontai eidika software.

Twra afto to "RT " den kserw ti einai.

ANte kalo weekend,
Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life