CD-RW

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Fri Jan 25 09:06:01 EET 2002

	Επειδή θίξατε το θέμα ποιότητας Plextor. Σε ένα γνωστό μου που είχε
Atapi 16x σταμάτησε ξαφνικά να γράφει στα 16x. Στη συνέχεια σταμάτησε στα
12x και μετά σταμάτησε εντελώς. Ηρθε currier πήρε το χαλασμένο το οποίο
στάλθηκε Βέλγιο και σε 3 μέρες του έφερε σφραγισμένο ένα καινούριο. Ο φίλος
δεν έδωσε δραχμή. Βεβαια αν σκεφτούμε την αυξημένη τιμή των Plextor
ουσιαστικά έχεις πληρώσει τα κερατιάτικα κατά την αγορά.
	Αυτές τις ημέρες σταμάτησε και το δικό μου (Plextor 16x) να γράφει
σε 16x. Απλά θα περιμένω λέγες μέρες ακόμα να σταματήσει εντελώς και να
αποκτήσω και εγώ ένα καινούριο Plextor. Πιστεύω ότι ΟΛΕΣ οι εταιρείες έχουν
ρίξει την ποιότητα τους. Για να επιζήσουν σήμερα πρέπει να έχουν πολύ χαμηλό
κόστος κατασκευής. Οι παλιοί ας θυμιθούν τα CD-ROM Plextors πριν 8 χρόνια
περίπου (κυκλοφορούσαν και με άλλο όνομα), δεν έχουν καμία σχέση με τα
σημερινά. Συμφέρει την εταιρεία να χαλάσουν 2 στα 100 και να δώσει
καινούρια, παρά να φτιάξει και τα 100 τόσο καλά ώστε να μη χαλάσουν μέσα
στην εγγύηση.