CD-RW

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Jan 25 03:22:01 EET 2002

On Fri, Jan 25, 2002 at 02:59:51AM +0200, Fanis Dokianakis wrote:

> Kala pare esi ena plextor 12x me 50-60k drx kai ase to paidi na parei
> me ta idia lefta ena 24x mias allis markas, kai na grafei cd sto miso
> xrono apo esena.

  Ναι, και αν περιμένεις με το 24x να γράψεις στο μισό χρόνο από το 12x ή να
γράψεις όντως σε 24x γενικότερα είσαι μάλλον γελασμένος.

> tora pia ola ta cdrecorder ehoun idia poiotita, pane oi epohes pou
> i plextor eihe protoporia stin poiotita kai tahitita.

  Αυτό είναι μεγάλο ψέμα, το Plextor έχει πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής
από πολλά άλλα που κυκλοφορούν στην αγορά, το γράψιμό του είναι εγγυημένο
και το audio extraction του απλά θεϊκό.

  Είμαι σε πλήρη συμφωνία με τον DJ Art στο συγκεκριμένο θέμα, ακόμα και για
την εναλλακτική. ;-)

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

"Don't do drugs. Santa Claus is watching."
		-- winamp.com