protaseis gia karta grafikwn (agorasa)

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Wed Jan 23 14:32:01 EET 2002

> το 2ο θέμα που τίθεται είναι πως η ευκρίνεια που βγάζει η ΤΝΤ2 στα
> 1600χ1200 σε ουδεμία περίπτωση μπορεί να συγκριθεί με την ευκρίνεια
> μιας σημερινής κάρτας. Η ΤΝΤ2 είναι 2-3 χρόνια παλιότερη. Οι σημερινές
> όμως, πολύ φοβάμαι ότι δεν θα υποστηρίζονται από το Solaris.
>
> Καλό είναι λοιπόν να δείς ποιές υποστηρίζονται από το Solaris, να
> φτιάξεις μια λίστα, να βγάλεις έξω αυτές που δεν σε καλύπτουν
> οικονομικά (π.χ. ακριβές) και να μας στείλεις ότι απέμεινε .....
>
> --
> Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

Στην ουσία έμεινε η TNT2, την οποία μόλις αγόρασα.
Σας ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σας. Φυσικά, αφού το θέμα
έχει γενικότερο ενδιαφέρον, η συζήτηση μπορεί να συνεχιστεί.

Όταν μεγαλώσω και φτάσω σε ηλικία κατάλληλη για παιχνίδια,
θα πάρω κάποια καλύτερη κάρτα. Ελπίζω μέχρι τότε ότι
γενικότερα θα έχέι βελτιωθεί η κατάσταση σχετκά με τα
παιχνίδια στο Linux.

(Όσον αφορά την ευκρίνεια στα 1600Χ1200, δεν είναι τόσο σημαντικό
κριτήριο. Η ανάλυση στην οποία δουλεύω είναι 1280X1024 (οθόνη 19"),
και δεν έχω σοβαρό λόγο να την αλλάξω. Απλώς ήθελα η κάρτα να μπορεί
να υποστηρίξει τις προδιαγραφές της οθόνης μου.)

Νίκος Κανελλόπουλος