Netmeeting under MASQ

DJ Art djart at linux.gr
Tue Jan 22 20:26:01 EET 2002

Μιά που αυτές τις μέρες θίξατε το θέμα του MASQ, έχω ένα πρόβλημα.

Τρέχω MASQ από 2.4.17 με iptables 1.2.2.

Έχω παρατηρήσει ότι δεν υπάρχει module για το netmeeting (όπως υπήρχε
στους 2.2.χ).

Υπάρχει τρόπος να λειτουργήσει το netmeeting ??

σε μια πρόχειρη δοκιμή που έκανα, έδειξε πως το netmeeting πίσω από το
MASQ μπορεί να στείλει δεδομένα, αλλά δεν μπορεί να πάρει (ο
συνομιλούντας με ακούει, αλλά δεν τον ακούω εγώ). Και όντως, δεν
υπάρχουν καθόλου εισερχόμενα πακέτα, παρά μόνο εξερχόμενα ....

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)