Politries

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Sat Jan 19 16:36:01 EET 2002

Dimitris Stasinopoulos wrote:

> "Ti diafora exoun afta kai exoun diaforetiki timi?"
> Politria:
> "Den ksero, alla afta exoun sinithos diafora sta megabyte."

Prin apo dyo xronia, aygoystos, psyxh sth 8essalonikh, psaxnw gia
athlon. Efoswn molis exei teleiwsei to stock toy plaisioy kai emena me
exei piasei h mania toy "TWRA 8ELW NA AGORASW", exw paei multirama, kai
pernw apanthsh toy styl "den asxoloymaste me athlon" les kai zhthsa kati
to paranomo. Se mia kinhsh apelpisias lew na mpw kai sta emotion.
Entopizw amoirh Pwlhtria pwlhtria = new Pwlhtria() sto ba8os. Phgainw,
kai rwtaw:

- "Kalhspera, athlon exete?"

H kopela anastatwmenh & prospa8wntas na diathrhsei thn psyxraimia ths
koitazei sto diplano rafi opoy briskontai koytia apo kartes grafikwn,
cd-rom, kai kati soundblaster. Afoy scanarei grhgora to rafi, gyrnaei
olo sigoyria kai leei:

- "Molis mas teleiwsan".

--np: Everybody's weird - deus