PDF , PS print Problem

Nikolaos Kefalas nkef at otenet.gr
Fri Jan 18 22:52:01 EET 2002

    Se ena Redhat 7.1 exei ry8mistei me to printtool o LaserJET_8100
postscript
printer ths HP , opote dokimazo na typoso pdf pou exoun dhmiourgh8ei me
to Acrobat 5.0  typonontai mono merikes selides apo to PDF kai o
ektypoths
stamataei thn ektyposh me error ( Bad Data an 8ymame kala ) profanos
prepei na
yparxei kapoio problhma symbatothtas . Dokimasa na kano to PDF prota se
postscript oxi apo to Acrobat me to pdf2ps pali symbainei to idio .
Exei antimetipopisei kapoios paromio problhma ?
Oi ektyposeis apo ta Windows ginontai kanonika .

--
NKef (Kefalas Nikolaos) <nkef at otenet.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras