Console & Ellhnika

Panayotis Katsaloulis grad0307 at di.uoa.gr
Wed Jan 16 18:31:01 EET 2002

hehe, diabaste ligo prin steilete ayto to mail sto /dev/null  :)

Nai, to 3erw pws einai ntroph na kanw mia tetoia erwthsh, alla ta pragmata einai poio polyploka apo oso fainontai.

H erwthsh einai h klassikh, pws bazw ellhnika sthn konsola.

To problhma:

1) kai basikotero: h entolh setfont exei katargh9ei kai exei antikatasta9ei apo thn console-chars
2) kai omoiws basiko: h entolh mapscrn exei katargh9ei kai ayth (gia toys idioys logoys)
3) Ginontai prospa9eies yposthri3hs unicode (tromara toys...)
4) to greek-console paketo poy aytomatopoioyse aytes tis diadikasies profanws skaei pleon mia poy oi entoles den yparxoyn
5) akoma ki an ektelestoyn me to xeri, to apotelesma den einai to anamenomeno:
 5.a) Polles fores ta ellhnika grammata e3afanizontai entelws
 5.b) Alles fores ta symbola einai alla ant'allwn
6) akoma ki an fainontai swsta me showcfont, ena aplo "cat my_greek_file" 9a mas peisei gia to anti9eto
7) To plhktrologio einai alla ant'allwn
8) to {ALT}-{ENTER} kati kanei, alla oxi to po9hto

kai

9) Ola ta HOWTO/FAQ klp klp einai arxaia kai den doyleyoyn oi (tote) lyseis.

Me bash ola ta parapanw proteinw na mazeytoyme pali 2-3 na to koita3oyme to 9ema.

--
keywords: console konsola consola Konsole ellhnika greek ellinika plhktrologio pliktrologio κονσόλα κονσολα ελληνικά ελληνικα πληκτρολόγιο πληκτρολογιο