DSL is here ( αλλά δε βλέπω να το παίρνει =?iso-8859-7?b?IOrh7eXf8g==?=)

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Tue Jan 15 17:10:07 EET 2002

Στις Τρι 15 Ιαν 2002 00:30, γράψατε:
> Ante pame. Ta incremental diffs ti akribos einai? medium weight? (ela
> aleko...) Mipos tin idea tou diff tin skeftike kapoios kalos kirios gia na
> apofigoume to redundancy, kai ara peritto "baros" (oute kentro adinatismos
> na eimastan) kai ara apo heavy weight champions na ginoume jockeys?
> Koinos mipos kai ta diffs einai light kai den to ksereis? Light weight is
> light weight, whatever it's called (kai ego to grafo me MEGALA grammata:
> "ktl, diladi LIGHT pragmata").

Mporw an 8es na ektupwsw ta sources tou KDE kai na sta peta3w sto kefali,
mhpws paradexteis oti einai _kapws_ pio baria apo ta mail pou phres ton
teleutaio mhna + ta irc logs + ola ta im logs pou sou briskontai. Teleutaia
fora pou katebases ena megalo project (KDE, FreeBSD, GNOME, whatever) *gia
prwth fora*, me 56K modem 8umasai poses wres sou phre?

> So, spare us the graffiti please (giati apo
> texni mallon stin ora ton arxaion emathes :o) )
???? Den to katalaba oti paraligo na se kanw na baleis ta klamata! Me
sugxwreis, 3exnaw oti eseis ta paidakia 8elete frontida, storgh, kai na exete
panta dikio