DSL is here (αλλά δε βλέπω να το παίρνει κανείς)

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Tue Jan 15 17:06:17 EET 2002

On Tue, Jan 15, 2002 at 04:03:46PM +0200, DJ Art wrote:

> Ο ISP δίνει 64κ ISDN για 9.000 (-22 % ή όχι?? Τέλος πάντων, δεν έχει
> τόσο σημασία).
> Δίνει το 128k 18.000 (2x την τιμή του 64k)
> Δηλαδή, εσύ το 384k πόσο περιμένεις να το δώσει ??
> 7 χιλιάρικα για να σου έρθει όλο μαζί 20 το μήνα ?? λίγο χλωμό το κόβω.

Και το ISDN ακριβό είναι εδώ που τα λέμε αλλά τεσπά.
Η χρέωση δεν πάει αναλογικά γιατί με το σκεπτικό σου πρέπει να μου δώσει 54,000
το 384Kbps και πάλι αναλογικά 162,000 το 1152Kbps. Μέχρι 25,000 είναι λογική
τιμή, αλλά το θέμα είναι να απελευθερώσει εντελώς το LLU ο OTE για να μπουν και
οι άλλες εταιρείες, να γίνει ανταγωνισμός και να πέσουν οι τιμές κατ' επέκταση.

> παλιο-χρονοχρέωση (αλήθεια, δεν μπορούν οι ISPs να βάλουν 0800 ?? Στην
> Αγγλία τα PSTN/ISDN έχουν χρονοχρέωση ??)

Μερικές εταιρείες σου ζητάνε ένα χ ποσό τον μήνα (μικρό σχετικά) και μπαίνεις
και κάθεσαι όσο θες.

Δ.