DSL is here (αλλά δε βλέπω να το παίρνει κανείς)

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Tue Jan 15 13:31:01 EET 2002

On Tue, Jan 15, 2002 at 01:24:39PM +0200, Dimitris Stasinopoulos wrote:

> Quote apo to proto mail pou esteila. Prosekse tis 2 teleftaies lekseis kai
> to emoticon (patompoukala).

Dhladh sto email sou mas eipes to profanes? Xairw polu, ama den kaneis
paratetamenh xrhsh de sou xreiazetai, opws de sou xreiazetai kai h ISDN,
opws mporei kai na mh sou xreiazetai kala kala 56k modem...

Auth edw h lista den exei,ws epi to pleiston, atoma pou kanoun emmetrh xrhsh
tou internet alla atoma pou 3odeuoun polu, an oxi ton perissotero tous xrono
se auto.

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]