DSL is here (αλλά δε βλέπω να το παίρνει κανείς)

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Mon Jan 14 22:52:00 EET 2002

On Mon, Jan 14, 2002 at 02:14:06PM +0000, Stratos Laspas wrote:

> 15K/μήνα πάγιο ΟΤΕ για 384Κ συν κόστος τηλεφωνημάτων συν κόστος
> συνδρομής internet συν "μια κι έξω" κανένα πενηντάρι για εξοπλισμό.
> Είναι όντως έτσι;

Εδώ έχεις λάθος, 15,000GRD είναι η τιμή *ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ*, αυτή δηλαδή που θα πουλάει
ο ΟΤΕ στους providers για να το πουλήσουν αυτοί πιο πάνω σε μας. Απ' ότι έλεγε
και το άρθρο του Flash αναμένεται να πάει πιο πάνω για να βγάλουν και οι ISPs
το κάτιτις τους.
Αυτά που θα πληρώνεις ανά μήνα θα είναι το χ πόσο + συν τα αστικά τηλέφωνα που
θα κάνεις, μέσα στο χ ποσό είναι και η συνδρομή στον ISP. Τώρα με τον εξοπλισμό
δεν ξέρω τι γίνεται, μερικοί στην Βρετανία το δανείζουν στους πελάτες χωρίς
επιπλέον κόστος. Οσον αφορά τις τιμές που έθιξε κάποιος, η Αγγλία ξεκινάει με
περίπου 65 euro και έχουν το ακριβότερο ADSL στον πλανήτη.
Αν κι εγώ αισιοδοξώ, είναι εντελώς παράλογο η Ελλάδα να έχει διπλάσια τιμή στο
ADSL από την Αγγλία επειδή το θέλει ο ΟΤΕ. Αν μας έλεγε κι ο ΟΤΕ τι γίνεται με
το LLU θα ξέραμε πως πάνε και οι άλλες εταιρείες που θέλουν να μπουν στις
υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνία (βλ. DT, BT). Ας περιμένουμε λίγο, πιστεύω ότι θα
πέσουν κορμιά άρα και οι τιμές.

Δ.