DSL is here ( αλλά δε βλέπω να το παίρνει =?iso-8859-7?b?IOrh7eXf8g==?=)

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Mon Jan 14 19:48:01 EET 2002

Στις Δευ 14 Ιαν 2002 18:42, ο/η Dimitris Stasinopoulos έγραψε:

> Ti les kale. Poios sou eipe oti tha theloun oloi na pane se ADSL? Ena
> 20riko ton mina na exei pame sto 40riko to 2mino. Me dial up prepei na
> eisai toulaxiston 5-6 ores tin mera mesa gia na sou paei toso. An den
> milame gia "pirovolimeni" xrisi inet (blepe katebazo kathe neo pirina apo
> tin arxi, olo to ximian kai to kde kathe mina),
plaka mas kaneis? siga mhn 8eleis adsl gia tetoia xrhsh (kala an katebazeis
ka8e neo phruna apo thn arxh to problhma sou den einai h xrhsh adsl). Egw mia
xara hmoun toso kairo me 56K(64K twra): cvs repositories apo 5-6 projects kai
prosfata tou FreeBSD (ok h alh8eia einai oti ton teleutaio kairo o xwros exei
ginei _polu_ sobaro problhma).
To problhma me thn 56K parousiazetai se pio... pezh xrhsh
Na exeis agorasei PC apo to germano me win-3erw-gw-ti-bazoun-auth-thn-epoxh
kai:
-na exeis hobby na blepeis ola ta treiler se sorenson (kai an sou aresei to
treiler tou lotr na mhn sou kobei na to exeis sto sklhro - nai, to exw dei
kai auto)
-na exeis anakalupsei to ag/gnuttella/whatever kai na to skeftesai gia freenet
-na exeis anakalupsei to divx

Fusika kai egw eimai upopshfios pelaths, gia enan aplo logo: sta8erh xrewsh.
(kai meta thn egkatastash tou crossover: sorenson treilers:)