OpenOffice

Nikos Ladis nikosladis at yifan.net
Mon Jan 14 09:27:01 EET 2002

Στις Κυρ 13 Ιαν 2002 10:25, γράψατε:
> Symfono oti to StarOffice einai pio sta8ero alla ta problhmata den loipoun
> synbainoun perierga crasharismata eidika otan douleueis me doc files , ean
> kapoios tolmhsei na anoixei arxeia tou PowerPoint prepei na exei kai ena
> agio konta tou LOL :-) .
> Prepei na ginoun  kapoies beltioseis akoma  gia na einai axiopisto .
> (Ebalan support gia true-type :-)) )

Kalimera,
Pragmati to Staroffice 6 einai poli kalo. Prosopika se "skliri" kathimerini
hrisi mou ehei parousiasei elahista provlimata. Power point den ehei tihei na
mou krasarei parolo pou eho anoiksei para polla. Kai epi telous lithikan ta
provlimata pou eiha me ta egrafa tou M$ office. pleon oloi sto grafeio
mporoun na diavazoun aneta oti grafo. Se emena to mono provlima einai oti
parousiazei merika kolimata pou kai pou me tous tonous.

Nikos Ladis