kde desktop kai windowmaker

Pavlos Parisshs p_pavlos at otenet.gr
Sun Jan 13 19:29:01 EET 2002

On Fri, 11 Jan 2002 00:42:57 +0200
"Dimitris Kamenopoulos" <el97146 at mail.ntua.gr> wrote:

> Sto $KDEDIR/share/autostart/ vriskontai oles oi yphresies pou ksekinoun apo to
> KDE. Svhse auta pou de 8es (mallon to kdesktop.desktop).

Sto dir afto den exw tipota ektos apo  klipper.desktop.
Alla sigoura kati den paei kala me thn egkatastash tou KDE,kati prepei na ekana lathos.
Dioti to echo $KDEDIR
/usr
!!
Profanos den ksekinaw me ton swsto tropo to kde.

Tha to koikaskw molis ksemperdepsw apo ton xamo ths mootherboards mou.
Meta apo ena upgrade tou bios h ASUS mou pethane kai twra exw anagkastika thn aparadekth
QDI KinetiZ 7e. An vrw pali Asus me Promise tha eimai poli tixeros.

Thanks gia to reply,
PAvlos

> --

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life