kde desktop kai windowmaker

Pavlos Parisshs p_pavlos at otenet.gr
Tue Jan 8 22:52:01 EET 2002

Hello all,
Trexw KDE 2.2.1 kai windowmaker 0.70.0 kai den mporw na rithimsw ton KDE  'h ton wmaker
na mhn fortwnei to KDEdesktop kata to boot.
Exw rithimisei to kde na trexei ton wmaker exontas sto startkde afto:
ksmserver --restore --windowmanager wmaker

Emena mou einai axrhstw to kdedesktop dioti den to doulevw etsi thelw na mhn to vlepw kathe fora
mprosta mou otan kanw login.
Alla oso kai na epsasa den vrika tropo na to kanw.

Exei kaneis kamia idea?

kai kati allo.
Apo tote pou trexw KDE vlepw swap usage 2-4MB.
Kai otan lew oti trexw lew oti trexw mono 2-3 konqueror kai oti allo vasiko
gia na trexei kde apps. Oyte artsserver kai ta resta den trexw.
Exw 512 MB RAM kai mou kanei entipwsei dioti spania eixa swap usage kai afto me kernels 2.4.x<10.
To swap usage to eida me 2.4.16 molis evala 17 kai den mporw na pw an efanizetai kai se afton,alla
mallon tha emfanizetai dioti allages ston kernel den exoun ginei se afto to kommati.

Filika,
Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life