Basn dedomevwv No3(kai pi8avotata teleutaio)

N.A.K. nekten at yahoo.com
Tue Jan 8 19:59:50 EET 2002

 Επειδή έγινε λόγος για το σκοπό της Β.Δ. που θέλω να φτιάξω μάλλον πρέπει να
διευκρινίσω κάποια πράγματα:
  Είμαι ειδικευόμενος αναισθησιολόγος και θέλω να κρατήσω αρχείο από το
χειρουργείο για τα περιστατικά, ώστε να γίνει δυνατή η μελέτη των παραμέτρων
και η περαιτέρω αξιοποίηση τους. Να σημειώσω εδώ οτι ως επί το πλείστον οι
ιατρικές εργασίες που παρουσιάζονται τουλάχιστον σε θέματα της ειδικότητας
μου  αφορούν 1-2 παραμέτρους σε αριθμό ασθενών που δεν υπερβαίνουν (συνήθως)
τους 50-60 (Παρεπιπτόντως οι παράμετροι για ένα 4ωρο χειρουργείο πλησιάζουν
τις 2000). Αυτό συμβαίνει γιατί όταν κάποιος αποφασίσει να ασχοληθεί με
κάποιο αντικείμενο τότε και αρχίζει να συλλέγει και τα ανάλογα δεδομένα και
συνήθως μόνο αυτά. Αυτό το οποίο θα ήθελα να δημιουργηθεί είναι μια Β.Δ. που
να προσφέρει πρόσβαση σε όλα σχεδόν τα πιθανά δεδομένα προς τα πίσω και
δυνατότητα επεξεργασίας τους (μόνο ένα νομαρχιακό νοσοκομείο έχει το χρόνο
700-1800 περιστατικά).Καταλαβαίνετε προφανώς την χρησιμότητα δημιουργίας μια
τέτοιας Β.Δ.
 Εδώ να ζητήσω ΣΥΓΓΝΩΜΗ απ'τη λίστα για το άσχετο του θέματος,το μακρύ του
γράμματος και να
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ όσους μου δώσαν την συμβουλή τους.Η αλήθεια είναι οτι μου δώσαν
πολύ χρήσιμες οδηγίες.Ξανά ευχαριστώ,ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ.