Basn dedomevwv No2

N.A.K. nekten at yahoo.com
Mon Jan 7 17:02:01 EET 2002

Γειά σε όλους.
 Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις.
>...an epishs exeis stimenh php kai apache sto systhma soy soy sinistw mai
web efarmogh gramenh se php en onomati: phpmyadmin.
  Η αλήθεια είναι δεν έχω τίποτα στημένο στο σύστημα μου.Αν κατάλαβα καλά
πρέπει να στήσω ένα web-server (apache?).Θα το δοκιμάσω  -υποθέτω οτι θα μου
πάρει κάποιο χρόνο μια και μπορώ με ευκολία να με χαρακτηρίσω άσχετο- και θα
ενημερώσω για τα αποτελέσματα.
>...kai ergaleia opws to phpMyAdmin, pou sou dinoun
dunatothta mesa apo Web na diaxeirizesai tis MySQL baseis sou.
  Υποθέτω ότι το phpMyAdmin είναι εργαλείο το οποίο δεν απαιτεί γνώσεις
εντολών...
>...Τέλος, το StarOffice 5.2 φαίνεται πως έχει ένα database module (αρκετά
κρυμμένο, πρέπει να πατήσεις file-new για να το βρεις). Πατάει στο σύστημα
ADABAS-D.
  Έχω δοκιμάσει το ADABAS του StarOffice, αλλά ο αριθμός των πεδίων κάθε
εγγραφής που χρειάζομαι φθάνει το νούμερο 2.000 και η συγκεκριμένη εφαρμογή
''δήλωσε'' αδυναμία διαχείρισης.

Καλά να περνάτε, ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ