kernel install - missing map file

Kunenis Georgios danokun at ath.forthnet.gr
Mon Jan 7 12:11:01 EET 2002

Εγκατέστησα τον τελευταίο πυρήνα και μου λέει οτι λειπει το map file.
Παρεπιπτόντως υπήρχε ενα map file στο / μαζί με κάτι άλλες σαβούρες και
επειδή ημουν σίγουρος ότι μονο εγώ βάζω αρχεία στο / ενώ το λειτουργικό μόνο
σε υποκαταλόγους τα εσβησα ολα.
Μετά ξαναέκανα την εγκατάσταση του πυρήνα από την αρχή ( εκτός απο το config
στην αρχή) αλλά δεν ξαναειδα αρχεια στο /. Αποτέλεσμα του missing map file
είναι ότι δεν βρισκει μερικά modules.
Ξερει κανείς τι δεν κανω και δεν δημιουργείται το map file. Μήπως είναι
κανενα make ταδε. ΓΙα τον πυρήνα εγώ τρέχω τα εξής:
make xconfig
make dep
make clean
make bzImage