Basn dedomevwv me grafiko periballov?

N.A.K. nekten at yahoo.com
Sun Jan 6 12:35:01 EET 2002

Καλή χρονιά σε όλους!
 Εδώ και ένα χρόνο, δηλ. απ'τη στιγμή που άρχισα να έχω επαφή με τους ΗΥ
χρησιμοποιώ Linux. Μπορώ να πώ ότι είμαι ενθουσιασμένος με το συγκεκριμένο OS
σε όλους τους τομείς.
  Αυτό το οποίο με προβληματίζει είναι ότι δεν έχω καταφέρει να βρώ μια βάση
δεδομένων με γραφικό περιβάλλον -κάτι ανάλογο της access για Windows- μιά και
δεν διαθέτω τις γνώσεις για χειρισμό των PostgreSQL ή MySQL. Πιθανόν εγώ να
μην έχω καταλάβει τί γίνεται αλλά ... μήπως έχει κανείς καμμιά πρόταση που θα
μπορούσε να βοηθήσει;
  Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια,
   χρόνια πολλά σε όλους, ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ.