UPS

Giwrgos Pallas gpall at hal.csd.auth.gr
Sat Jan 5 21:17:01 EET 2002

Καλή χρονία σε όλους!
Συγγνώμη για το άσχετο, αλλά επειδή τον τελευταίο καιρό η ΔΕΗ μας έχει
ξεσκίσει εδώ στη Θεσσαλονίκη, και επειδή αρκετοί εδώ είναι system admins
και ξέρουν απο καλό UPS θα ήθελα να ρωτήσω τι είναι αυτό το AVR
(automatic voltage regulation), (ψιλοκατάλαβα δηλαδή απο πράματα που
διάβασα αλλά δεν κατάλαβα τι κάνει το UPS όταν δεν το έχει). Τι είναι
αυτό το mode του UPS το "line interactive" και τέλος γιατί για τις
απαιτήσεις αναφέρει ξεχωριστά watt και VA αφού απο το σχολείο θυμάμαι
οτι είναι το ίδιο...
Απαντήστε(αν θέλετε :-) μου σε προσωπικό για να μην πρήζουμε τη λίστα
και πάλι συγγνώμη για το άσχετο[αν και μου έκανε σε μια βύθιση ενα
corruption το ext2 μούρλια...]

Γιώργος