Samba

Pavlos Parisshs p_pavlos at otenet.gr
Sat Jan 5 11:02:01 EET 2002

On Fri, 4 Jan 2002 21:16:07 +0200
"Panagiotis Moustafellos" <panxer at hol.gr> wrote:

> An steileis kai alles 5-6 fores to mail,
> tote sigoura kapoios tha sou apanthsei..
> Spammer keep walking
> Xronia polla
An deis sta headers tote mporei na pei oti pali edrase o:

Merikes fores stelnei to idio mail 2-3 fores xwris na se enhmerwsh!
Thn exoun patisei filoi mou,to spastiko einai oti den to kanei panta alla mia sto toso.
Etsi les amesws oti thn malakia thn ekane o user alla pefteis eksw.

LOipon paw na peksw me to xioni dioti tha kanw 10 xronia gia na ksana
dw xioni sthn nea filadelfeia.

Filika,
PAVLOS

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life